Opa

Såg precis på Paranormal activity med min flickvänn, den är grymt bra. Kan ärligt säga att det är en film som gör att man skiter i byxan, och det är en perfekt film om man ska ha en film kväll med en brud! 100% att det blir fucky fucky efteråt!

Vill se Paranormal 2 på bio nu, men där jag bor, är dom bra värdelösa på att ta visa de få bra filmer som spelas in. Det är bara massa kärleks piss som ingen vill se förutom ett gammalt alkohlisterat par som även skulle kunna kasta bort en hel kväll med Sven ingvars special.

Nån som har några tips på bra skräckisar så är det mer än välkommet, känns som att man har sett det mesta men alltid kul med lite tips..





tips tack!

Kommentarer
Postat av: anna

the shining, lätt den bästa!



sv: entourage är inte riktigt min grej. sopranos har jag aldrig sett men det är på min "att se"-lista :)

2010-10-31 @ 09:24:27
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0