Könsskillnader!

Det är väldigt kul hur stor skillnad det är mellan männ och kvinnor, till exempel hur vi duschar. Detta kanske inte stämmer till 100%, men jag tror att mycket av det som står här nedanför stämmer!

Så här duschar kvinnor :


1. Tar av sig kläderna och stoppar dom i tvättkorgen - uppdelat i mörk och vit tvätt.

2. Tar på sig morgonrocken och går till badrummet. Möter pojkvännen/maken på vägen och drar ihop morgonrocken lite extra.

3 Ställer sig framför spegeln och granskar sig själv i detalj. Slappnar av i magen så den sjunker ner och beklagar sig över hur fet hon är.

4. Ställer sig i duschen. Tar fram tvättlapparna till ansiktet, armarna,benen och ryggen samt filen till den hårda huden under fötterna.

5. Tvättar håret med specialschampo som innehåller avokado, honung och 83 vitaminer.

6. Tvättar håret en gång till med samma schampo.

7. Tar specialbalsam med avokado och honung i håret och låter det verka i 15 minuter.

8. Tvättar ansiktet noga i 10 minuter med en svindyr tvål som innehåller päron.

9. Tvättar kroppen med en annan lika svindyr tvål som innehåller nötter och vinbär.

10. Sköljer därefter ut balsamet ur håret - detta tar 10 minuter.

11. Rakar sig under armarna och på benen, men bestämmer sig för att använda en epilator ("håruppryckare") vid bikinilinjen.

12. Stänger av duschen och skakar av sig allt vatten.

13. Kliver ur duschen med en handduk i storlek med Afrika för att torka sig på kroppen.

14. Linder in håret i en superabsorberande handduk.

15. Finkammar kroppen efter diverse hår, finnar och andra bobbor och attackerar dom med fingrarna eller en pincett.

16. Går tillbaka till sovrummet iförd morgonrocken.

17. Möter sin pojkvän/man på vägen och drar ihop morgonrocken. Och tar 1,5 timme på sig för att klä sig.







Så här duschar män:


1. Kläar av sig medan han sitter på sängen och kastar kläderna överallt på golvet.

2. Går naken till badrummet. Möter frugan/flickvännen på vägen dit, visar stolt upp sin penis och skriker som en elefant.

3. Ställer sig framför spegeln och drar in magen. Granskar storleken på penis, kliar sig på pungen och luktar sen på fingrarna.

4. Ställer sig i duschen. Letar inte efter tvättlappen ( han använder aldrig en sådan)

5. Tvättar ansiktet med sin giftgröna tvål.

6. Pruttar och bryter ihop av skratt eftersom det ekade så häftigt i badrummet.

7. Lugnar ner sig igen, men bryter ihop av skratt igen när pruttlukten nått näsan.

8. Tvättar sina ädlare delar samt området runt omkring.

9. Tvättar röven med tvålen och lämmnar lite hår på den.

10. Tvättar håret med nåt schampo och använder inte balsam.

11. Gör en punkfrilla och beundrar den i spegeln.

12. Pissar förnöjt i avloppet i duschen.

13. Sköljer bort schampo och tvål och kliver genast ut ur duschen, men märker inte att han glömde att dra för duschdraperiet när han klev in, så nu är hela badrummet inklusive toapapper - vattendränk.

14. Torkar av sig snabbt och lätt. STruntar i att torka badrumsgolvet.

15. Tittar sig i spegeln igen och spänner sina muskler och granskar storleken på sin penis.

16. Går tillbaka till sovrummet med en liten handduk runt höfterna. Möter flickvännen/frugan på vägen dit, sliter av sig handduken och visar stolt upp sin penis och skriker som en elefant.

17. Kastar den blöta handduken på sängen och låter den ligga kvar där och är påklädd inom 2 minuter.


stämmer det eller vad?

Kommentarer
Postat av: novembersara

SV! tar gärna emot konstruktiv kritik men då kan du gärna tala om vad som är tråkigt..? jag skriver inte blogg för någon annans skull, utan för min!



Och hur länge har du läst min blogg? Fem minuter?

Det är väldigt många som vågar vara ärliga i min blogg, och dom verkar gilla den och det dom säger är sant, för dom kommer tillbaka.



Men som sagt, tala om vad som är tråkigt så kan jag ta din kommentar på ett seriöst sätt.

2010-10-20 @ 20:14:04
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: novembersara

SV! Har gjort ett flertal videobloggar och den du såg handlade just om ingenting, för att jag testade. Det jag skriver om? Jag skriver mestadels om mitt liv, i kategorin ord från mig skriver jag om saker som händer mig, i mitt liv. jag tror ingen annan tjej i min ålder skriver om just det. jag har en personlig blogg som inte är meningen att den ska bli stor, därav mitt skrivande.



du får självklart tycka vad du vill men tycker att kommenterar som dina är onödiga. min blogg är iallafall personlig och man får en inblick i mitt liv och hur mitt liv är, då är mitt liv också tråkigt, i så fall. din blogg bjuder ju inte på så mkt heller, isåfall, så jag förstår inte varför du väljer att dela med dig av sånt där onödigt trams!

2010-10-20 @ 20:22:55
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Bloggcandy

hahaha tack för detta :D skrattade ihjäl mej

de du skrev är typ 100% sant hahahh



vet inte hur tjejer duschar

2010-10-20 @ 21:23:40
URL: http://www.bloggcandy.com
Postat av: Anonym

nej din jävla bitterfitta

2010-10-20 @ 22:50:05
URL: http://keilema.blogg.se/
Postat av: Novembersara ° det lilla extra.

SV: Jag menade inte att det du skrev var trams.. Läs igen! Jag menade att kommentaren du valde att skriva till mig var att dela med dig utav trams! För det jag skriver om är äkta, det som händer i mitt liv. Tråkigt eller inte, det är mitt liv.

2010-10-20 @ 22:57:47
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Behöver du ens fråga

2010-10-21 @ 14:57:13
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: emma

sv: mitt inlägg är inget gnällinlägg utan bara ett infoinlägg och tankar.

2010-10-22 @ 10:42:42
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: J E S I

nja haha.. anser inte att det stämmer!

2010-10-22 @ 15:26:07
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: simone

Känner igen detta så väl (finns en kul video om det du skrev här på youtube, sett den?) Dock ser jag mig mer som kille i duschfallet, bortsett från spanandet på kuken ^^

2010-10-24 @ 13:04:48
URL: http://fattybom.se
Postat av: angelica

hahah så sant!

2010-10-24 @ 15:23:34
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0