Våran Kunga Familj

Jaha då är det dags för ett bröllop mellan kronprinssesan Victoria och gym åsnan Daniel, och jag måste säga vem fan bryr sig? Värsta är väl att Daniel ska bli en prins? Så då kan egentligen vem som helst bli en prins nu då, bara man knullar in sig i kunga familjen. Vad i helvete tillför den familjen förutom att dom lever på våra skattepengar?
Sen att det blir en skit stor grej massa tv program och kunga familjen, en massa bilder på den kungliga familjen, men fan har dom tillfört egentligen?

17 maj 20.00

TV4: Bernadotte special

Vem kommer att kolla på den skiten? Förutom ett gäng avdankade gammlingar på ett ålderdoms hem som inte kommer upp ur rullstolen, som blir framrullade till tvn av sjukvårdaren och blir tvingad att kolla på skiten!!!
Sjukt tröttsamt att det är sån hysterie runt den familjen som kostar mest och inte folket nånting..

Vi borde helt klart inskaffa en president...Just det en film på kungen när han är full, det är väl det han gör dricker groggar och jagar kaniner..

http://www.youtube.com/watch?v=88wMF0uxpcs


Peace out

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

seriöst, men det är sånna som du som gör att man blir orolig. Sånna som du som inte kan känna en oro är sånna barn far illa hos. Hoppas du aldrig får barn!!



Klart jag inte hela tiden går runt och är orolig, som jag skrev tänker jag på det och mår dåligt av det när jag läser om hur barn far illa, ser filmer där barn far illa, hör någon berätta om barn som far illa. Oavsett om det har hänt på riktigt, i sverige, utomlands eller i en påhittad film.

2010-05-13 @ 22:44:42
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Felicia

EN liten värre minikissie ;D.. du jag tkr också hela den här skiten är assjoobig funderar på att flyga utomlands vid brölllopet,,. det kommer ju vara kallabalik här i sthlm då :P.... men tkr det är bra.. tänk, för dom gamlingarna är det kanske det bästa som händer under veckan,.. att få sätta sig framför Tv:en och njuta!,..



SV.. DU, vi har alla olika musiksmak,.. du kanske ska tiitta igenom min kategori MUSIK innan du säger det du sa.... JAG LYSSNAR PÅ ALL MUSIK!... alexander rybak är en liten miniidol.. och KOM IGEN.. alla har vi haft en liten kändis-kärlek ;D

SÅ hörru TÄNK EFTER LITE INNAN DU SKRIVER NÅGOT!!!!

SOV GOTT, PUSS HEJ :D

2010-05-14 @ 01:37:10
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 05:27:14
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0