Vad ska man rösta på inför 2010?

Ja det är ju dags för att rösta snart igen, och stora frågan är ju vad ska man rösta på? För mig känns det mycke bättre att bara skita i det, spelar ingen roll vad man väljer det är bara skräp ändå. För om man tar sig en titt på våra politiker hur mycke vett dom har i huvudet egentligen. Kan ju börja dra några kommentarer som Mona sahlin har sagt.


"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."
Mona Sahlin i ett tal inför Turkiska
ungdomsförbundets tidning Euroturk i mars 2002.


"Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet."
Dåvarande integrationsminister Mona Sahlin i en intervju
i Göteborgs-Posten den 22 oktober 2000.

"Jag hatar allt genuint typiskt svenskt."
Källa: Expressen den 26 juli 2002.

"Arbetslösheten drabbar tydligast och hårdast dem som blir utan jobb."
Mona Sahlin som biträdande näringsminister i en debattartikel i Aftonbladet den 1 februari 1999

Och den babianröven ska bli partiledare? Sen har vi ju folkpartisten Tommy Lundin, en lördagsmorgonen hittades han på sitt kontor av en fastighetsskötare, kraftigt berusad och naken.

Listan kan ju göras mycket längre, känns det tryggt eller ens lönt att rösta?


Kommentarer
Postat av: dannie

haha va? :p jag gymmar tre gånger i veckan!

2010-05-16 @ 22:00:42
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Felicia

SJälvklart ska man rösta! spelar ingen roll vad det står överallt.. själv får jag inte rösta än.. det finns ju mkt att välja på om man säger såå.. men du kan ju inte ngt positivt i något... BARA negativt.. hörru imorogn tycker jag du går ut och njuter av solen ett tag om det blir fint väder, då ska du se att du blir lite gladare ;D...



Sv. HAHHAHAH VA JOHAN PALM.. du måste skoja med mig.. den snubben är ju heelt USH.. inga kommentarer,.. vilka likheter ser du mellan johan palm och alex? ;O... OCH DU,.. KOLLADE DU ENS IGENOM MIN KATEGORI MED MUSIK?... tror inte det PFFF....

JAJAJJAAJJAJ PUSSS PÅ DIG BAKOM DATORN OCH FOLLOWMYLEAD.. du verkar behöva många ;D

2010-05-16 @ 22:06:32
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv.. ojojojojojooj. hahha du jämför fortfarande johan palm med alexander rybak... och jag skiter om inte du gillar alex, för jag gör det. Jag fick lära känna en ny mkt nära vän för mig "genom" hnm om man säger så, dagen jag träffade hnm var en dag jag INTE kommer vakna... DU behöver ju inte lyssna på hnm... och frågan är.. är det inte jag som hänger med?,.. borde väl vara tvärtom,. du sitter säkert i en liten stuga inspärrad med datorn ute i en skog i skåne....

OCH DU.. Många pussar.. hahahaha då skulle du inte vara en sådan bitterfitta ;)

2010-05-17 @ 10:04:50
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Karin

Får väl hålla med om att det hade varit gött med en stor summa på kontot:) Men det hindrar mig inte från att vara glad över det jag har:)

2010-05-17 @ 12:49:28
URL: http://pruebalo.webblogg.se/
Postat av: Pierre

Det är något tvetydigt att tycka att Mona Sahlin inte ska bli statsminister och sen inte vilja rösta. Du får väl rösta på motsatsen till Monas regering om du vill slippa henne. =)

2010-05-18 @ 13:04:20
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-20 @ 04:06:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0