Femenism?

klockan 08:15 står jag på jobbet och väntar på mina varor, vill helst ha dom klockan 08:45 det är då dom ska komma egentligen. Klockan blir 10:15, jag är grisigt arg för min frukost har pissats iväg pågrund av att varorna är sena, jag började föreställa mig personen i mitt huvud, va är det för en värdelös åsna som är så jävla sen egentligen? Jag trodde först att det var en person som var otroligt trög och ny på jobbet. Men det visade sig att vara en tjej som körde lastbilen, och när hon äntligen kommer så är det hennes jobb att dra in varorna till mig. Men det klarade hon inte heller av för hon kunde inte köra trucken, så vem fick lösa hennes jobb? Jo jag..

Då kom jag och tänka på det där med att femenismer skriker så jävla mycket om att det ska vara sån jämställdhet..För kvinnor klarar ju exakt allt som männ gör, rätt kul att femenismen startades på 1700-talet och dom har kommit så långt så att dom tjänar lika mycke som mannen gör. Har ju poppat upp nån kvinnlig president men det är väl för att få tyst på dom. Sen kom jag att tänka på hur jävla fula 90% av alla femenister är också, många av dom är lebb också, men det är enbart för att dom ser ut som en kille i ansiktet också, kort hår,grovt fult ansikte..Därefter blir dom lesbos också, men det är ju enbart för att ingen normal mann skulle få för sig att köra in sin penis i något så fult...Jag är ingen manns gris, men det borde finnas vissa gränser. Kollar man i en apstamm vem är ledaren liksom, det är ju ingen tjej iaf....

http://www.visomaldrigsasexist.net/2009/11/jobbiga-avsked-mansskatt-och.html

bra exemplar


Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv: alla, för att du inte vågar visa vem du är. Är det så svårt att förstå?

2010-05-16 @ 00:20:18
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Sv: du måste vara dummare än jag trodde. Okej, vi tar det väldigt simpelt, vad jag menade var att om du inte visar vem du är, framstår du ju som feg eftersom du skriver massa skit hit och dit men vågar inte ens visa vem du är. Då spelar det fan ingen roll om du har bilder på "dagens outfit" eller whatever, men min åsikt är den att om man verkligen vill skriva sina åsikter ska man visa vem man är, annars är det jävligt fegt!

2010-05-16 @ 11:46:37
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv: för övrigt, om feminister, du måste ju vara bakom flötet som tror att alla är lebb, du vet väl att killar kan vara feminister? Nej det kanske du inte gör, för du skriver ju bara skit hela tiden och verkar inte bry dig om att ta reda på information. sen stavas det "män" och inte "männ"

2010-05-16 @ 11:47:54
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Evelina

Feminism kanske.

2010-05-17 @ 21:46:36
URL: http://evelajjna.blogg.se/
Postat av: Simon Stoltz

För det första, din svenskalärare borde korsfästas.



För det andra. Skulle vara väldigt intressant och veta exakt vad du har för källor, och vad dina påståenden grundar sig på?



Ditt resonemang känns väldigt taget ur luften, och även om jag personligen är antifeminist, så skulle jag inte använda dina argument, för då skulle jag verkligen bli överkörd av motargument !



Ta och läs på om feminismen, och prova att skriva ett nytt inlägg om FEMINISM !

2010-05-17 @ 23:25:37
URL: http://thelema-stoltz.blogspot.com
Postat av: Gabriella

sv: du är för fan störd. Hur många feminister känner du som är bög? Hur många feminister känner du alls? du har så otroligt många fördomar om människor att man undrar om du är helt frisk i skallen. Ta för fan reda på fakta innan du skriver något och sluta leva som om du tror att du vet allt och att allt du säger är sant. Du har bara fördomar om allt och lär dig stava för guds skull!

2010-05-23 @ 20:24:52
URL: http://gabsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0