Jag & Mina vardagsproblem!

Det hade räckt att mina kompisar hade läst min topic där uppe, och dom hade sagt "Vilka jävla vardagsproblem".

Men det är fakiskt så att jag har en heldel vardagsproblem som stör mig, eller rättare sagt irriterar mig djupt in i själen.
Ungefär när jag vill gå till gymmet för att få rensa tankarna lite, man är på shysst humör när man är på gång in för att träna. Man har med sin mp3 och har köttat in riktig hård träningsmusik, man har köttat in Eye of the tiger redo att gå beserk där inne. Kommer in till gymmet redo att ställa mig på springbandet, tills jag hör något som skär sig i min mp3..Det är ett vrål ett tjut, det är en snorunge som sitter och grinar och skriker för att den inte hittar sin jävla duplogubbe. Jag försöker att ignorera detta jag höjer ljudet på min mp3, men snorungen överöstar min musik!!
Av nån jävla grisig anledning har alla gym nuförtiden en lekhörna medans mamma eller pappa tränar. Typiskt nog på mitt gym så är lekrummet i samma rum där dom har alla maskiner. Finns inget som får dom att sluta heller, ibland vill man kasta en hantel i huvudet på dom...Då är man fan säker på att dom slutar att gråta....

http://www.youtube.com/watch?v=dyFhtJKsrd4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0