Tips!

Det är ju så att det visas hur mycket skit som helst på tv idag, grejer som Hollywoods fruarna, Skåne fruarna och fan vet allt.

Just därför tänkte jag tipsa om ett par tv serier som kommer blåsa iväg ens rövhål långt upp i ansiktet. Känns som att man får ta saken i egna händer och tipsa om bra grejer. Tänk vad som händer om folk bara sitter och tittar på Bonde söker fru, finns ju en anledning till att dom inte fått smaka lite mucho på flera år eller alls. Men det är en helt annan historia:)

Tips nr 1

The sopranos, säkert någon där ute som har sett den serien. Men precis som vanligt så håller HBO en väldigt hög standard när det gäller tv serier, handlar om Tony Soprano och hans kriminella umgänge, eller ja dom är ju en del av den Italienska Maffian. Nu när jag säger att det är kriminiellt så tänker ni att det enbart är våld och tråkigheter. Men icke! Det är inte alls mycket våld, utan bara jävligt bra. Tro mig den är lätt sevärd!Good shit!


Tips nr 2

Entourage!

Man kan säga att det är mäns Sex & the city, det går handlar om Vince som då spelas av Adrian Grenier. Kan vara okänd för många men han har gjort reklam för Jc bland annat. Men iaf han och hans polare och hans bror Drama umgås och hitter på djävulskaper mot andra kändisar, man får följa Vince's karriär som skådis. Det går ju inte alltid som det ska! Men titta på den också, väldigt bra skit där också!

Bra skit!


sen tips nr 3

Band of brothers!

Handlar om andra världskriget, låter väldigt uttjatat för många, det var min första tanke också! Men det är Master minds som Speilberg och Tom hanks som står bakom serien, och jag måste säga att den är riktigt jävla tung och bra! Man får följa vissa karaktärer i serien, vilket gör den riktigt dunder bra. Jag kan ju skriva väldigt mer ingående och invecklat men det har jag verkligen ork till, bara sug in mina tips eller go fuck yourself!

gd

Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Meeh... du har ju glömt det BÄSTA... House M.D. =P

2010-11-10 @ 14:26:06
URL: http://absolutvardag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0