Körkort.

Håller på att ta mitt körkort nu, och det är en lång och jobbig historia. Man ska lära sig massa jävla regler, regler som nästan 70% av alla andra som kör bil inte kan. Högerregeln - "Du är skyldig att släppa fram trafik från höger" Och när man väl ska göra detta, då kör inte personen som kommer från höger. Utan väntar på att jag ska köra före personen från höger, vad är det för nytta med alla regler om ingen kan dom. Och körskolorna mjölkar verkligen en på pengar, trött blev man när man blev tvungen att gå handledarkurs och den kostar kanske 800 kr. Och den var ju mer än värdelös

"Börja inte övningsköra mitt i centrum" Nehe? Sen fick man kolla på en hemsk film med folk som dör i olyckar, och?
Sån skit vet man ju redan av att ifall man kör vårdslöst så kommer man antagligen krocka. Sen fick man kolla lite inuti en bil och se vad olje stickan satt kanske..Haha

Sen kom ju risk ettan, en kurs om Alkohol & Droger och den kostar 800 kr också. Där sitter man ungefär i 3 timmar och pratar om alkohol och droger och gör lite fyra i hörns övningar. Diskuterar varför folk beter som dom gör, vart rör det mig liksom? Den som inte förstår att de inte är bra att man inte ska köra bil om man snortat en lina kokain lika lång som berlinmuren och druckit mer än Amy winehouse,

då är man ganska korkad. Känns inte som att jag behöver betala 800 kr för det? Sen fick man se lite bilder på Jacqueline Subrido vad som hände med henne, okej synd om henne. Men inte sugen att betala 800kr för att kolla på hur hon ser ut nuförtiden.



Kommentarer
Postat av: Malin Sundin

aouch, vackert amy!

2010-10-24 @ 01:33:05
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0